İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine!
İlçemiz eğitim ailesine yeni katılacak olan öğretmenlerimize hayırlı olsun diyoruz.
Bakanlığımızca İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında istenecek belgeler:
1- Kimlik Kartının (Nüfus Cüzdanı) aslı ve bir adet fotokopisi,
2-Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen /beyan edilen atamaya esas olan;
a) Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği, ayrıca e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi. ( Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı yada onaylı örneği olmadan sadece e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi ile göreve başlama yapılmayacaktır.)
b)Varsa pedagojik formasyon belgesiveya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
c)Varsa denklik belgesi veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
d) Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; Sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin (Transkript kabul edilmeyecektir.) aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
3- Askerlik Durum Belgesi, (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)
4- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge, (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)
5- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet)
6- Mal Bildirimi için tıklayınız..
7- Etik Sözleşmesi için tıklayınız..
8- Elektronik Başvuru Formu.
9- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, (İlahiyat Fakültesi mezunları mezun oldukları fakültelerinden formasyon aldıklarına dair resmi yazı alacaklardır.)
10- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,
11- Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan ilimize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar, yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa ettikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini de ekleyeceklerdir.
12- İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine göndereceklerdir.
13- Tercih sonuç çıktısı (E-Devletten alınacak )
NOT: İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenler, yukarıda istenen belgelerle birlikte atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine şahsen başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır. (Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)
NOT: İlçemize atanan öğretmenlerimiz Yapı Kredi Bankası İskenderun Şubesi'nden hesap açacaklardır.
Göreve başlama işlemleri güvenlik soruşturmasından sonra yapılacak olup evrak teslimi için tarafınıza ulaşılacaktır.
Adres: Cumhuriyet Mahallesi Adnan Menderes Cad. No1 Belen Kaymakamlık Binası 3. Kat
Belen / HATAY
İletişim:
0326 441 260809 Dahili: 104 - 105